Thursday, 29 March 2012

dua dua

dua lima tiga tiap tahun,hari paling aku tunggu..tunggu ape?tunggu jadi besar..
tunggu jadi orang dewasa..tunggu untuk bersyukur ape Allah dah bagi kat aku tahun-tahun sebelumnya,iaitu NYAWA...Syukur,Alhamdulillah Allah beri peluang bernafas lagi..:)

kadang-kadang aku tak rasa aku dah umur dua-dua...rasa macam baru abeh sekolah menengah..(tipu) -_-..
tapi seronok sebab aku dikelilingi manusia-manusia yang sangattttt BEST! mak,abah,abang-abang yang cengil,kakak-kakak ipar yang comey lako,kakak yang errr...(baik) anak-anak buah yang comey tahap makcu dia habaq hang..last,kat orang jauh sana.kawan baik,pendengar setia ceq.. 
Syukur,Alhamdulillah..mereka selalu disisi :)



kawan-kawan toksah habaq la..dari sekolah rendah sampai aku dua dua ni pon,sangat ohsem..kadang-kadang ada la sorang dua tu yang pffftttt........walaupun aku tak selalu tegur kawan-kawan lama aku,tak bermakna aku lupa kat diorang..cuma aku taktau camna nak tegur balik bila lama tak jumpa..aku cuma boleh doakan hampa sihat,pastu hidup elok-elok..once friends,always friends :)



in this BEAUTIFUL JUNGLE..i found this BEAUTIFUL FRIENDS :)

video



thanks,kawan..anda sangat best.kalau tak bagi hadiah-hadiah ni pon,anda tetap BEST :)


*Syukur,Alhamdulillah...:) moga jumpa lagi untuk entri dua tiga pulak.


Friday, 23 March 2012

love is in the air

insyaAllah...15 bulan tu tak lame mana..moga hati kita tetap.




*ya.aku dalam proses merancang masa depan..memang masih awal,tapi aku bagitau lagi sekali,aku MERANCANG..Allah yang tentukan..

kita merancang,Allah juga merancang...
tetapi perancangan Allah itu adalah yang terbaik.. :)